Talent.com
1 Tècnic / a Mig en simulació clínica (25_151_IPV_DOC_TECM)

1 Tècnic / a Mig en simulació clínica (25_151_IPV_DOC_TECM)

Parc TaulíSabadell, Cataluña, España
Hace 2 días
Descripción del trabajo

Overview

La simulació clínica s’ha mostrat fonamental per el desenvolupament d’habilitats professionals i, en conseqüència, en la millora dels processos assistencials mitjançant augmentar la seguretat per al pacient. La consolidació dels espais de simulació clínica així com l’aparició d'un nombre cada vegada més important de materials per simulació fa necessària la professionalització de la figura de suport a la simulació.

Funcions generals

  • Controlar les instal
  • lacions, els materials i l’estoc de subministraments del Centre de Simulació per facilitar-ne el desenvolupament de l'activitat.
  • Muntar, preparar i mantenir els models anatòmics, simuladors de pacients i simuladors d'alta fidelitat per assegurar-ne el funcionament adequat.
  • Donar assistència tècnica, suport i capacitació a professorat i instructors / es per facilitar l'ús dels equips de simulació.
  • Instal
  • lar i manejar el hardware i software en simulació clínica dels simuladors del Centre de Simulació per garantir-ne l’operativitat.
  • Preparar els escenaris i equips tècnics per facilitar el desenvolupament normal de les activitats docents, tant presencials com per streaming o enregistrament.
  • Elaborar continguts en simulació clínica vinculats a diferents activitats d'avaluació i de projectes d'innovació docent per contribuir a la seva qualitat.
  • Garantir el funcionament òptim de les tecnologies educatives dins de les instal
  • lacions de simulació.
  • Proporcionar informació prèvia i / o orientació sobre l’entorn d’aprenentatge dels alumnes a tot el cos docent.
  • Brindar suport davant de problemes tècnics en general i identificar àrees de recerca i / o d’innovació vinculades a simulació.

Requisits

  • Titulació Universitària en Ciències de la Salut (Infermeria, Medicina, Fisioteràpia, Terapia Ocupacional, Ciències Biomèdiques, Enginyeria Biomèdica) o titulació universitària similar.
  • Formació acreditada en Simulació Clínica i Seguretat del Pacient o Diploma d’expert Universitari en Simulació Clínica o Certificació en Simulació Clínica.
  • Nivell de Català C1.
  • Es valorarà

  • Curriculum vitae.
  • Experiència en simulació i trajectòria curricular.
  • Formació en simulació (coneixements en tècniques i metodologies de simulació clínica).
  • Competències transversals

    Competències transversals necessàries per al lloc de feina i per treballar a l’organització :

  • Elaboració de procediments de treball
  • Utilització d’eines informàtiques, ofimàtiques i digitals
  • Treball en equip
  • Organització del treball
  • Orientació a la millora
  • Metodologia de la recerca i la innovació
  • Coneixements d’anglès equivalents a nivell B1
  • S’ofereix

    Incorporació immediata i amb vinculació estable

  • a l’equip de treball de Docència del Consorci Corporació Sanitària Taulí. La dedicació serà a jornada completa.
  • La persona seleccionada serà vinculada laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32 / 2021. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
  • Procés de selecció

    Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat

    D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents :

  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
  • Prova psicotècnica
  • Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En àrees als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.

    Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podran ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.

    En compliment de la LISMI, el Consorci tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

    Documentació i inscripció

    Documentació :

  • Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF :
  • Documentació requisit :
  • 1.- Curriculum vitae.
  • 2.- Titulació acreditativa del requisit.
  • Documentació complementària :
  • 3.- Acreditacions formatives.
  • 4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
  • La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

    Informació : Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.

    Data de termini : Fins al 16 de novembre de 2025

    Codi de plaça : 8347

    La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

    #J-18808-Ljbffr

    Crear una alerta de empleo para esta búsqueda

    En • Sabadell, Cataluña, España

    Ofertas relacionadas
    • Oferta promocionada
    Un / a Tècnic / a en cures auxiliars d’infermeria

    Un / a Tècnic / a en cures auxiliars d’infermeria

    Fundació de Recerca Sant Joan de DéuEsplugues de Llobregat, Cataluña, España
    La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu precisa incorporar un perfil de Tècnic / a en cures auxiliars d’infermeria.La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport assistencial i logístic a l’eq...Mostrar másÚltima actualización: hace 9 días
    • Oferta promocionada
    DIRECTOR / A MÈDIC / A - Centre Mèdic de Referència

    DIRECTOR / A MÈDIC / A - Centre Mèdic de Referència

    ADEAS HR - PASSION FOR PEOPLEMataró, Cataluña, España
    Centre mèdic de referència al Maresme, que dona servei als usuaris en la majoria d’especialitats i amb un equip de 300 empleats / col •laboradors, precisa incorporar un / una : .Dirigir i coordinar l’act...Mostrar másÚltima actualización: hace 22 días
    • Oferta promocionada
    Scientific Project Manager en Recerca en Hematologia Pediàtrica

    Scientific Project Manager en Recerca en Hematologia Pediàtrica

    Fundació de Recerca Sant Joan de DéuEsplugues de Llobregat, Cataluña, España
    La Fundació Sant Joan de Déu Barcelona busca incorporar un / a Scientific Project Manager per al nou programa de Recerca en Leucèmia Pediàtrica (Pediatric Hematologic Malignancies), situat al campus ...Mostrar másÚltima actualización: hace 9 días
    • Oferta promocionada
    Metge / ssa especialista per Cooperativa dels Pirineus i SJD Ref. 275-2023

    Metge / ssa especialista per Cooperativa dels Pirineus i SJD Ref. 275-2023

    Orden Hospitalaria de San Juan de DiosBarcelona, Cataluña, España
    Prestació assistència clínica a la Cooperativa dels Pirineus i a l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona.Realitzar les tasques assistencials directes i indirectes pròpies de la Cooperativa dels Pirin...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    TÈCNIC / A MIG – GESTIÓ DE PROJECTES

    TÈCNIC / A MIG – GESTIÓ DE PROJECTES

    Universitat Pompeu FabraBarcelona, Cataluña, España
    Planificar i executar les accions necessàries per dur a terme la gestió econòmica dels fons de finançament atorgats als projectes de recerca : obrir els segments pressupostaris, tramitar la dotació...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Innovador / a dentro de proyecto Indústria del Coneixement - Análisis de Imagen Médica

    Innovador / a dentro de proyecto Indústria del Coneixement - Análisis de Imagen Médica

    Biobanco Hospital Sant Joan de Déu BarcelonaEsplugues de Llobregat, Cataluña, España
    La Fundació Privada per a la Recerca Sant Joan de Déu es una entidad creada en 2002 para dar cobertura a la actividad de investigación que se realiza, tanto en el ámbito biomédico como en el social...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Delineant – Oficina Tècnica / Programació CNC

    Delineant – Oficina Tècnica / Programació CNC

    MARLEX RECRUITINGVich, Cataluña, España
    Des de Marlex, estem col •laborant amb una empresa que actualment busca incorporar un / a Delineant Oficina Tècnica / Programació CNC. Quina serà la teva missió a l’empresa?.Preparar i adaptar els plàn...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    METGE / SSA ESPECIALISTA EN OFTALMOLOGIA

    METGE / SSA ESPECIALISTA EN OFTALMOLOGIA

    Consorci Hospitalari de VicBarcelona, Cataluña, España
    Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, el Consorci Hospitalari de Vic ob...Mostrar másÚltima actualización: hace 2 días
    • Oferta promocionada
    Metge / ssa Especialista en Oncologia Mèdica (Fellow) Cap i Coll - Fase 1 (ICO Hospitalet)

    Metge / ssa Especialista en Oncologia Mèdica (Fellow) Cap i Coll - Fase 1 (ICO Hospitalet)

    Catalan Institute of OncologyL'Hospitalet De Llobregat, Cataluña, España
    Metge / ssa Especialista en Oncologia Mèdica (Fellow) Cap i Coll - Fase 1 (ICO Hospitalet).La Institució és a la recerca d’un / a. Unitats de Cap i Coll i d'Assajos Clínics de Fase 1 de l’ICO Hospitalet...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Adjunt / a especialista en bioquímica clínica o anàlisis clíniques

    Adjunt / a especialista en bioquímica clínica o anàlisis clíniques

    Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de ManresaManresa, Catalonia, Spain
    A Althaia, som una xarxa assistencial universitària de referència per 280.Bages, el Moianès i el Solsonès, així com del Berguedà i la Cerdanya. Gestionem l’Hospital Sant Joan de Déu de Manresa, amb ...Mostrar másÚltima actualización: hace 5 días
    • Oferta promocionada
    ESPECIALISTA DE L’INSTITUT CLÍNIC D’ESPECIALITATS MÈDIQUES I QUIRÚRGIQUES (ICEMEQ)

    ESPECIALISTA DE L’INSTITUT CLÍNIC D’ESPECIALITATS MÈDIQUES I QUIRÚRGIQUES (ICEMEQ)

    Hospital Clínic de BarcelonaBarcelona, Cataluña, España
    Vols treballar amb un equip que t'ajudarà i on no pararàs d'aprendre i formar-te per a créixer com a professional?.Per què treballar a l'Hospital Clínic?. Formació continuada : Podràs formar-te const...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    1 Tècnic / a Mig en simulació clínica (25_151_IPV_DOC_TECM)

    1 Tècnic / a Mig en simulació clínica (25_151_IPV_DOC_TECM)

    Parc Taulí Hospital UniversitariSabadell, Cataluña, España
    La simulació clínica s’ha mostrat fonamental per el desenvolupament d’habilitats professionals i, en conseqüència, en la millora dels processos assistencials mitjançant augmentar la seguretat per e...Mostrar másÚltima actualización: hace 9 días
    • Oferta promocionada
    Metge / ssa especialista en pediatria.

    Metge / ssa especialista en pediatria.

    Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de Manresabarcelona, SPAIN
    S’integrarà a l'equip de pediatria de la Clínica Sant Josep, www.Catalunya central i que forma part de la Fundació Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de Manresa. La Clínica disposa de totes l...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Innovador / a dentro de proyecto Indústria del Coneixement - Análisis de Imagen Médica

    Innovador / a dentro de proyecto Indústria del Coneixement - Análisis de Imagen Médica

    Fundació per a la Recerca Sant Joan de DéuEsplugues de Llobregat, Cataluña, España
    Deseamos incorporar a un / a innovador / a con amplia trayectoria en análisis de imagen cerebral en el campo de la investigación clínica y con experiencia en la coordinación de proyectos científicos o ...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Director / a Clínic / a

    Director / a Clínic / a

    beBeeLideratgeMataró, Cataluña, España
    Centre mèdic de referència al Maresme, que dona servei als usuaris en la majoria d’especialitats i amb un equip de 300 empleats / col •laboradors, precisa incorporar un / una : .Dirigir i coordinar l’act...Mostrar másÚltima actualización: hace 7 días
    • Oferta promocionada
    Médico

    Médico

    Grup crismarCatalonia, Spain
    Oferta de feina : Metge / ssa de Cures Pal •liatives a Domicili.Si tens vocació i creus en una assistència sanitària propera, humana i de qualitat,. Formaràs part d’un projecte que situa el pacient i la...Mostrar másÚltima actualización: hace 5 días
    • Oferta promocionada
    Metge / ssa d’urgències medico – quirúrgiques

    Metge / ssa d’urgències medico – quirúrgiques

    SEMES - Sociedad Española de Medicina de Urgencias y EmergenciasSant Pere de Ribes, Cataluña, España
    Metge / ssa d’urgències medico – quirúrgiques.Cerquem un / a Metge / ssa d’urgències medico – quirúrgiques per incorporar-se al Consorci Sanitari de l’Alt Penedès i Garraf. El Consorci Sanitari Alt Penedè...Mostrar másÚltima actualización: hace 17 días
    • Oferta promocionada
    Metge / ssa especialista en Medicina Intensiva. Referent Patologia Infecciosa

    Metge / ssa especialista en Medicina Intensiva. Referent Patologia Infecciosa

    JR SpainBarcelone, SPAIN
    Metge / ssa especialista en Medicina Intensiva.Referent Patologia Infecciosa, catalunya Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de Manresa. Bages, el Moianès i el Solsonès, així com del Berguedà i l...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días