Resumen
País : España
Provincia : Barcelona - Barcelona
Fecha límite de inscripción : 31 / 10 / 2025
Categoría : Atención Directa
Tipo de oferta : Orientada a personas con discapacidad
Organización : Gedi Gestio i Disseny, SCCL
Valoración : 0 valoraciones)
Respuesta : 97,70%
Objetivo
Busquem persones per dinamitzar el servei de menjador amb persones grans, DINARS en companyia. Es valora experiència en treball amb la gent gran.
Funciones
- Preparació del menjador : muntar taules segons comensals, parar taula, omplir gerres d'aigua.
- Recepció del menjar : prendre temperatures i verificar que han arribat els menús necessaris, normals i especials.
- Control de l'estoc : estar pendent de si falta alguna cosa (sucre, oli, infusions) i comunicar-ho a la coordinadora.
- Control i elaboració dels registres diaris : verificar que els registres diaris (control de temperatura menjar, temperatura d'equips, control de neteja i registre d'incidències) s'estiguin fent i s'estiguin fent correctament.
- Recollida i ordre : al finalitzar el dinar, deixar tot recollit i ordenat per l'endemà (rentavaixelles apagat, safates netes per tornar al càtering, brosses buides, etc.).
- Acompanyament voluntariat : poder guiar als voluntaris en les seves funcions, explicar què fer i com fer.
- Acompanyament a les persones participants : rebre als participants, establir converses, dinamitzar l'hora del dinar i fer que aquesta estona sigui un moment acollidor. Estar pendent de les necessitats i comunicar a gestor qualsevol fet rellevant (ex. : si una persona que sempre menja bé no ha volgut menjar, si algú s'ha marejat, si hi ha hagut alguna disputa entre participants).
- Horari : de dilluns a divendres de 12 : 30 a 15 : 00.
Condiciones laborales y requisitos
Conveni d'acció social, salari aproximat 570€ bruts mensuals.Requisitos : coneixements ACP, tracte amb persones, coneixement del servei de menjador, experiència en dinamitzacions i gestions en el marc de l'atenció amb gent gran.Perfil : coneixements ACP, tracte amb persones, coneixement del servei de menjador, experiència en dinamitzacions i gestions en el marc de l'atenció amb gent gran.Competencias : analizar y resolver problemas; iniciativa y autonomía; capacidad de aprendizaje; organización y planificación; trabajo en equipo; diplomacia y saber estar.Condiciones del contrato
Nivel : EmpleadoTipo de contrato : Media jornadaDuración : IndefinidoSalario : Menos de € bruto / anualEstudios mínimos : Educación Secundaria ObligatoriaExperiencia mínima : Al menos 1 añoFecha de inicio : 30 / 08 / 2025Nº de vacantes : (no especificado)#J-18808-Ljbffr