Som una empresa de innovació educativa especialitzada en tecnologia, creativitat i creixement personal.
Actualment tenim vàries vacants pel curs vinent al migidia i / o tardes per portar grups d'alumnes de primària i secundària que volen apendre a crear videojocs i / o robòtica.
Les activitats estan plantejades perquè desenvolupin la seva creativitat, resolguin problemes i treballin en equip.
A robòtica treballen amb LEGO, Scratch i Arduino (secundària) a creació de videojocs treballem amb diferents programes adaptats a les edats dels alumnes.
Hi ha una persona responsable dels continguts que donarà una formació previa i facilitarà els projectes (activitats) que es faràn durant el curs.
Si la persona està interessada, és possible que surgeixin substitucions altres dies, vacants o tallers els caps de setmana.
Extraescolar • Barcelona, España