Per a indústria d'Osona, proveïdora del sector Automoció, seleccionem un / a Tècnic / a de Qualitat Planta. La missió del lloc de treball és garantir que els productes fabricats compleixin els estàndards de qualitat exigits pels clients i les normatives del sector.
En dependència directa del / la Director / a de Qualitat, les principals tasques i funcions del lloc de treball són :
- Realització d'auditories internes de la qualitat i realització dels corresponents informes.
 - Suport en auditories de 2a i 3a part.
 - Anàlisi de No Conformitats clients i resposta als corresponents requeriments.
 - Obertura de No Conformitats a proveïdors i seguiment d'aquestes.
 - Participació en l'establiment i seguiment de KPIs de Qualitat.
 - Formació i suport a la resta de departaments de l'empresa en matèria de qualitat.
 - Davant qualsevol incidència (risc per a les persones, qualitat..) té la potestat de parar la producció.
 
S'ofereix :
Incorporació estable en sòlid i prestigiós grup empresarial, referent en el seu sector i en continu creixement.Contracte indefinit a jornada completa.Entorn industrial altament tecnificat.Oportunitats reals de desenvolupament professional a curt / mitjà termini.Formació contínua i classes d'anglès a càrrec de l'empresa (si és de l'interès de la persona incorporada).Horari : de dilluns a divendres, de 8h a 17h o de 9h a 18h.Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.Es requereix :
Coneixement i experiència en l'ús i aplicació de la normativa ISO 9001.Familiaritzat / da en la resolució de No Conformitats, coneixements de 8D's, CPK, plans de control, estudis estadístics,...Experiència en l'ús de les eines de qualitat més habituals (5S, Diagrames, AMFES, Core Tools, 8D,...).Experiència i coneixements en l'ús de ERP's i software de control i gestió de la qualitat en el sector metallúrgic o en la indústria de l'Automoció.Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.Experiència :
Experiència mínima de 2 anys com a Tècnic / a de Qualitat en el sector metallúrgic o en TIER / proveïdor del sector Automoció (per exemple : injecció plàstica o indústria metallúrgica).Formació :
Es valorarà positivament (no imprescindible) formació universitària en Enginyeria.Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) en Laboratori d'anàlisi i Control de Qualitat o Gestió de la Qualitat o Fabricació Mecànica o Mecatrònica o similars o experiència professional equivalent.Idiomes :
Català i castellà : avançats.Anglès : es valorarà molt positivament nivell avançat (B2 - C1), ja que haurà d'interactuar habitualment amb clients - proveïdors internacionals (en cas necessari, l'empresa ofereix classes d'anglès voluntàries per a treballadors en les seves installacions).Requisits valorables :
Coneixements de ISO 14001 i IATF 16949 (normativa de qualitat específica del sector Automoció).