Talent.com
Data Director / A

Data Director / A

Fundación Pasqual MaragallKingdom Of Spain, España
Hace 3 días
Descripción del trabajo

El Barcelonaβeta Brain Research Center (BBRC) és un centre de recerca dedicat a la prevenció de la malaltia d'Alzheimer i a l'estudi de les funcions cognitives afectades per l'envelliment saludable i patològic. Es va fundar l'any 2012 per la Fundació Pasqual Maragall, amb el suport de la Universitat Pompeu Fabra i l'Obra Social «la Caixa». La missió del BBRC és aportar solucions innovadores per desxifrar i prevenir canvis biològics i disfuncions cognitives associades a malalties neurodegeneratives.

Per a més informació, consulteu : i

El / la Director / a de Neurologia del BBRC és una figura amb responsabilitat institucional específica en l’àmbit de les demències i les malalties neurodegeneratives. La seva missió principal és contribuir, des del seu lideratge científic i clínic, a la integració de la recerca, la pràctica clínica i la prevenció de l’Alzheimer i altres trastorns neurodegeneratius, en col

  • laboració estreta amb la Direcció General del BBRC i altres direccions estratègiques. Aquesta posició està concebuda com una responsabilitat parcial i complementària a la carrera de recerca independent del / de la titular, que haurà de sostenir una activitat principal com a Group Leader consolidat / ada dins del BBRC, amb un alt nivell d’excel
  • lència i ambició científica. El / la Director / a de Neurologia ha de poder seguir competint en condicions òptimes per a convocatòries d’alt nivell (com ara ICREA, ERC o similars), sense reducció dels criteris de rendiment i avaluació. La posició comporta lideratge estratègic, intel
  • lectual i capacitat de generació de consens, amb un estil basat en el coneixement, el respecte professional i la influència positiva. La seva missió és contribuir al bon funcionament dels circuits assistencials i preventius aportant autoritat acadèmica i clínica, orientació estratègica i inspiració col
  • lectiva, tot actuant com a referent científic i clínic, i promovent la incorporació àgil i rigorosa dels avenços en recerca a la pràctica assistencial i preventiva.

El / la Director / a de Neurologia del BBRC contribueix de manera clau a la missió del BBRC i de la FPM de la transformació del model assistencial, de manera que aquest es fonamenti en :

  • La medicina personalitzada
  • L'ús avançat de biomarcadors
  • La integració de noves teràpies (farmacològiques i no farmacològiques)
  • Una visió global del pacient, els seus cuidadors i el seu entorn
  • CARACTERÍSTIQUES DEL LLOC DE TREBALL

    El / la Director / a de Neurologia :

  • És membre del Comitè de Direcció del BBRC i del Comitè Científic del BBRC, participant activament en els espais de planificació i avaluació científica de l’institut.
  • Està adscrit a la Direcció General del BBRC, amb funcions transversals que inclouen la interacció amb el BBHC i la seva àrea clínica.
  • Col
  • labora estretament amb les direccions funcionals del centre, aportant-hi orientació estratègica, referència científica i capacitat institucional d’enllaç entre la recerca i la pràctica clínica.
  • Compta amb un package de suport específic (temps protegit, reforç de personal al grup de recerca, suport de gestió científica) que li permet mantenir l’excel
  • lència en la seva activitat com a Group Leader del BBRC.
  • RESPONSABILITATS I FUNCIONS CLAU

    Impuls i orientació estratègica en neurologia clínica i preventiva

  • Participar en el disseny i l’evolució dels circuits assistencials i preventius vinculats a l’Alzheimer i altres demències.
  • Assegurar que les noves evidències científiques (biomarcadors, tractaments, estratègies personalitzades) es traslladin de manera eficient a la pràctica clínica, en col
  • laboració amb les direccions operatives corresponents.
  • Contribuir a la reflexió estratègica sobre nous serveis (consultes monogràfiques, unitats terapèutiques, etc.), participant en la seva definició i avaluació.
  • Integració entre recerca i pràctica clínica

    Promoure la connexió efectiva entre els grups de recerca del BBRC i les activitats clíniques i preventives del BBHC i del sistema de salut.

    Participar, quan escaigui, en projectes estratègics com cohorts, assajos clínics o estudis transversals, especialment en l’àmbit neurològic.

    Acompanyar científicament l’evolució dels serveis clínics del BBHC amb una mirada basada en l’evidència i la innovació translacional.

    Mentoratge i desenvolupament de talent clínic i científic

  • Actuar com a referent per als professionals clínics joves (neuròlegs, residents, fellows), promovent la formació avançada i el desenvolupament de perfils mixtos clínic-investigador.
  • Col
  • laborar amb l’Academic and Training Office del BBRC per identificar necessitats formatives i línies de carrera per a professionals de l’àmbit neurològic.
  • Participació en la governança i articulació institucional

  • Participar als comitès de direcció del BBHC i del BBRC, així com en altres estructures clau del BBRC relacionades amb la clínica, la recerca i la planificació de serveis.
  • Col
  • laborar amb la Direcció de Core Scientific Assets, la Direcció de BBHC i la Direcció d’Operacions del BBRC en qüestions de planificació, evolució dels circuits i estratègia institucional.
  • Es coordina amb el Responsable Sanitari Assistencial de BBRC.
  • Captació i impuls d’assaigs clínics de prevenció en Alzheimer

  • El / la Director / a de Neurologia del BBRC juga un paper clau en la captació i consolidació d’assaigs clínics centrats en la prevenció de la malaltia d’Alzheimer, una de les línies estratègiques del centre. A través del seu lideratge clínic i reputació científica, contribueix a posicionar institucionalment el BBRC com a centre de referència internacional en recerca clínica, preclínica i prodròmica, facilitant la col
  • laboració amb companyies biofarmacèutiques, consorcis globals i agències públiques. Aquesta funció reforça la integració entre l’activitat assistencial del BBHC-CSC i la recerca de frontera en neurodegeneració, i actua com a catalitzador per a la transferència de coneixement i l’accés dels pacients a noves teràpies emergents.
  • REQUISITS

  • Llicenciatura en Medicina i especialització en Neurologia (via MIR o equivalent).
  • Títol de Doctor / a i trajectòria científica pròpia consolidada en l’àmbit de les demències i les malalties neurodegeneratives.
  • Experiència rellevant en recerca clínica o translacional, amb especial interès en la prevenció, els biomarcadors i / o l’estratificació de risc.
  • Participació activa com a Principal Investigator en projectes competitius, assajos clínics i / o cohorts. Publicacions de qualitat i impacte internacional, amb reconeixement científic com a líder emergent o consolidat en el camp.
  • Experiència o potencial clar per a exercir un rol institucional i transversal en contextos de col
  • laboració entre recerca, clínica i comunitat.
  • COMPETÈNCIES CLAU

  • Capacitat de lideratge científic i institucional, basada en el respecte professional, la influència positiva i la generació de consens.
  • Visió estratègica per a promoure la integració entre recerca i pràctica clínica, així com la transferència de coneixement.
  • Habilitats per al mentoratge de professionals joves i la promoció de talent clínic-investigador.
  • Excel
  • lents capacitats comunicatives i aptitud per a representar la institució en entorns nacionals i internacionals.
  • CONDICIONS LABORALS

  • Contracte fix
  • Excel
  • lent acord d'empresa en relació amb el calendari anual d'hores reals : 1618 hores a temps complet.
  • Horari setmanal : 38 h / setmana.
  • Proposta salarial competitiva segons la política de retribucions i pla de desenvolupament de la Fundació.
  • Model de treball híbrid (presencial + teletreball) i horaris flexibles segons normativa interna. Vacances : 23 dies hàbils proporcionals a la data de contractació. A més, altres dies naturals com els ponts i els dies de març-abril i desembre.
  • Pla retributiu flexible (targeta de menjar, assegurança mèdica, llar d'infants).
  • Oferim un entorn molt estimulant amb oportunitats úniques de desenvolupament professional.
  • COM FER LA SOL

  • LICITUD
  • Els candidats interessats hauran de presentar un únic fitxer PDF que contingui els documents següents :

  • Carta de presentació : destacar els vostres interessos, la vostra experiència i motivació per unir-vos a la missió de la Fundació.
  • Currículum actualitzat (CV).
  • Referències : proporcioneu els noms i les dades de contacte de fins a tres persones de referència amb qui es pugui contactar.
  • Tota la documentació s'ha d'enviar de manera confidencial i electrònica a (especifiqueu el lloc que sol

  • liciteu a l'assumpte). Qualsevol consulta prèvia al procés de selecció serà benvinguda.
  • Estem compromesos a oferir igualtat d'oportunitats a tothom, independentment de la seva procedència. Animem els candidats a presentar-se independentment del gènere, la raça, la discapacitat, l'edat, l'orientació sexual, la religió o les creences, l'estat civil, embaràs o maternitat.

    Termini de presentació de sol

  • licituds : s'acceptaran sol
  • licituds fins que s'ocupi la plaça.
  • Crear una alerta de empleo para esta búsqueda

    Data • Kingdom Of Spain, España

    Ofertas relacionadas
    • Oferta promocionada
    Cloud Solutions & Data Manager, hibrido

    Cloud Solutions & Data Manager, hibrido

    Grupo DigitalMadrid, España
    Cloud Solutions & Data Manager Desde Grupo Digital, buscamos Cloud Solutions Data Manager en Madrid para incorporación directa en plantilla de nuestro cliente Condiciones Contrato : Indefinido...Mostrar másÚltima actualización: hace 24 días
    • Oferta promocionada
    Data Director

    Data Director

    Fundación Pasqual MaragallMadrid, Kingdom Of Spain, España
    El Barcelonaβeta Brain Research Center (BBRC).Alzheimer i a l'estudi de les funcions cognitives afectades per l'envelliment saludable i patològic. Es va fundar l'any 2012 per la Fundació Pasqual Mar...Mostrar másÚltima actualización: hace 13 días
    • Oferta promocionada
    • Nueva oferta
    Manager Data

    Manager Data

    SportiumMadrid, Spain
    Te gustaría trabajar en la empresa líder en apuestas?.Si te apasiona el marketing de performance, disfrutas construyendo relaciones sólidas con partners y te motiva tomar decisiones basadas en dato...Mostrar másÚltima actualización: hace 10 horas
    • Oferta promocionada
    Data Director / A

    Data Director / A

    HaysMadrid, Kingdom Of Spain, España
    Desde Hays Executive estamos en búsqueda de un / a.Definir y ejecutar la estrategia comercial del canal on-trade a nivel nacional (restauración, bares, hoteles, distribuidores, etc.Liderar el equipo ...Mostrar másÚltima actualización: hace 7 días
    • Oferta promocionada
    Desarrollador / a Data

    Desarrollador / a Data

    Ávoris Corporación EmpresarialMadrid, Madrid, España
    Te gustaría formar parte de una de las 100 mejores empresas para trabajar en España?.Por eso, ponemos el bienestar, la formación continua y el desarrollo profesional en el centro de todo lo que hac...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    Data & Ai Director Emea

    Data & Ai Director Emea

    Boston ScientificMadrid, Kingdom Of Spain, España
    Additional Locations : France-Voisins le Bretonneux;.United Kingdom-Hemel Hempstead Diversity - Innovation - Caring - Global Collaboration - Winning Spirit - High Performance At Boston Scientific, w...Mostrar másÚltima actualización: hace 4 días
    • Oferta promocionada
    Global Data Technical Leader

    Global Data Technical Leader

    Q-techMadrid, Spain
    Incorporación directa en multinacional (Barcelona).Centro de Excelencia Global de Datos (Data CoE).Este hub centralizado contará con un equipo inicial de. Centralizar y armonizar los datos a nivel g...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Director Data Management

    Director Data Management

    COREcruitmentMadrid, Kingdom Of Spain, España
    Job Title : Purchasing Director - Food industry.An international food business is seeking a Purchasing Director to lead and optimize its procurement function. The successful candidate will be respons...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    KAM - Deputy Director | Data Centers

    KAM - Deputy Director | Data Centers

    Importante MultinacionalMadrid, Madrid, España
    Lead the Future of Data Centers Madrid, Spain.In today’s hyperconnected economy,.Your mission Define and execute the market strategy for Data Centers. Build relationships with top-tier developers an...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Data & Ai Director Emea

    Data & Ai Director Emea

    WhatJobsMadrid, Kingdom Of Spain, España
    Additional Locations : France-Voisins le Bretonneux;.United Kingdom-Hemel HempsteadDiversity - Innovation - Caring - Global Collaboration - Winning Spirit - High PerformanceAt Boston Scientific, we'...Mostrar másÚltima actualización: hace 4 días
    • Oferta promocionada
    Data Project Manager

    Data Project Manager

    The CocktailMadrid, Comunidad de Madrid, España
    Buscamos gente sin miedo a la velocidad.Concretamente, alguien capaz de entender los retos de la tecnología y de los datos. trasladarlos a nuestros equipos de una forma ágil y ayudar a nuestros cli...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    Data Director / a

    Data Director / a

    Consultora de RRHHMadrid, Comunidad de Madrid, España
    Estamos buscando un / a Chief Information Officer (CIO) para un importante grupo empresarial en plena transformación tecnológica. Si eres un / a líder tecnológico con visión estratégica y pasión por...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    Desarrollador / a de Datos

    Desarrollador / a de Datos

    Ávoris Corporación EmpresarialMadrid, Madrid, España
    Te gustaría formar parte de una de las 100 mejores empresas para trabajar en España?.Por eso, ponemos el bienestar, la formación continua y el desarrollo profesional en el centro de todo lo que hac...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    Desarrollador / a Junior en Reporting y Data (MicroStrategy) - Madrid

    Desarrollador / a Junior en Reporting y Data (MicroStrategy) - Madrid

    Ávoris Corporación EmpresarialMadrid, Community of Madrid, Spain
    Te gustaría formar parte de una de las 100 mejores empresas para trabajar en España?.Ávoris Corporación Empresarial.Por eso, ponemos el bienestar, la formación continua y el desarrollo profesional ...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    Director / Directora Data Governance 2LoD- Madrid / Barcelona

    Director / Directora Data Governance 2LoD- Madrid / Barcelona

    Banco Sabadell, , Spain, España
    Banco Sabadell es una de las principales entidades bancarias en España con más de 18.Banco Sabadell ofrece sus servicios a más de 11 millones de clientes contando con una posición privilegiada en e...Mostrar másÚltima actualización: hace 3 días
    • Oferta promocionada
    Director / A Data & Ai

    Director / A Data & Ai

    KPMG EspañaMadrid, Kingdom Of Spain, España
    Director / a de Data & AIUbicación : .Requisitos : +10 años de experiencia en consultoría de datos, IA o analítica avanzada. Experiencia comercial y en generación de negocio.Capacidad de diseñar propuesta...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días
    • Oferta promocionada
    IA Manager – Proyecto de Transformación Data-Driven (Barcelona / Híbrido)

    IA Manager – Proyecto de Transformación Data-Driven (Barcelona / Híbrido)

    Q-techMadrid, Spain
    Te apasiona impulsar el uso de la Inteligencia Artificial de forma transversal en una organización? Buscamos un / a.IA y automatización en una compañía referente en su sector, actualmente inmersa en ...Mostrar másÚltima actualización: hace 15 días
    • Oferta promocionada
    Global Data Technical Leader

    Global Data Technical Leader

    WhatJobsKingdom Of Spain, España
    Incorporación directa en multinacional (Barcelona).Centro de Excelencia Global de Datos (Data CoE).Este hub centralizado contará con un equipo inicial de. Centralizar y armonizar los datos a nivel g...Mostrar másÚltima actualización: hace más de 30 días