Qui som?
La Fundació Institut de Tecnologia de la Construcció de Catalunya – ITeC som una fundació privada sense ànim de lucre que, des de 1978, desenvolupem activitats de recerca, disseny i desenvolupament de productes i serveis de base tecnològica per al sector de la construcció.
Todas las habilidades, cualificaciones y experiencia relevantes que necesitará un candidato seleccionado se enumeran en la siguiente descripción.
Què busquem?
Estem ampliant el nostre equip tècnic i busquem un / a Administrador / a de Sistemes Linux amb prou experiència per exercir un rol tècnic sènior , amb almenys tres anys d'experiència demostrada, i capacitat per assumir tasques de projectes en poc temps. Ens interessa, sobretot, que puguis treballar de manera autònoma, analitzar i solucionar problemes tècnics dins del teu nivell d'experiència i plantejar solucions a llarg termini que millorin la infraestructura i optimitzin els processos.
En quins projectes participaràs?
Treballem en projectes d'infraestructura cloud d'alt trànsit, redundància, escalabilitat i seguretat. És imprescindible tenir experiència en administració de sistemes Linux i entorns cloud. Idealment, valorarem tenir coneixements en algunes de les tecnologies amb què treballem, com ara HAProxy, Terraform, Ansible, Docker, Kubernetes, Nginx, PHP, Java, Python, MySQL, PostgreSQL i SQL Server. Gestionem la nostra infraestructura en proveïdors de hosting externs i una part a cloud privat, utilitzant Proxmox amb tecnologies QEMU i LXC.
Funcions i perfil requerit
Què oferim?
Administradora de sistemes Linux • Plaza Catalunya, Barcelona, ES