Vols ajudar-nos a incorporar la IA a un projecte cultural?
A Nextus estem buscant un Enginyer / a Informàtic / a especialitzat / da en Intel
QUÈ BUSQUEM?
Graduat / da en Informàtica i / o Enginyeria Informàtica.
Coneixements sòlids de React i Python .
Coneixements en Kubernetes, Next.js, Cypress, ChatGPT (o ganes d’aprendre’n ràpid!).
Una persona proactiva, creativa i amb passió per la innovació tecnològica .
FUNCIONS PRINCIPALS
Integrar solucions d’IA dins la plataforma Nextus, treballant colze a colze amb l’equip de desenvolupament.
Garantir la qualitat i robustesa del codi mitjançant eines de testing i entorns escalables.
Explorar noves aplicacions de la IA que puguin aportar valor pedagògic i cultural al projecte.
Participar activament en la definició i evolució tecnològica de la plataforma.
QUÈ OFERIM
Formar part d’un equip dinàmic i en creixement amb un projecte europeu d’alt impacte cultural i educatiu.
Incorporació immediata
Contracte inicial de 18 mesos amb possibilitat de passar a indefinit .
Flexibilitat horària i opció de teletreball .
Retribució 28K annuals
Oportunitat de créixer professionalment en un entorn d’innovació tecnològica.
QUI SOM
Nextus és una plataforma educativa que fomenta el pensament crític dels joves a través de clips documentals. Ja estem presents a més de 800 centres educatius d’Espanya, Alemanya, Grècia, Itàlia, Portugal i Macedònia. Comptem amb més de 2.000 recursos audiovisuals que impacten a més de 250.000 estudiants .
La nostra missió és clara : volem portar l’audiovisual i el pensament crític a totes les aules de la Unió Europea . Ens hi ajudes?
Si t’apassiona la IA i vols posar el teu talent al servei d’un projecte cultural i educatiu amb ambició europea, volem conèixer-te! Escriu-nos a info@nextus.global amb l’assumpte “Procés de selecció IA”
Ia • Granada, Andalusia, Spain