AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A :
ELS CV QUE ES PRESENTIN VIA AQUESTA OFERTA NO ES TINDRAN EN COMPTE, CAL ENVIAR EL CV AL E-MAIL QUE S'INDICA
Empresa dedicada a la selecció de personal precisa incorporar un / a enginyer / a de compres pel sector d'automoció per incorporar a l'equip de treball a Arbúcies
Condicions laborals
- Contracte : indefinit
- Horari : jornada complerta amb flexibilitat horària entre 6-17h de dilluns a dijous i els divendres fins les 15h
- Salari : 36.000 - 42.700 € bruts / mes.
Tasques i responsabilitats
Busquem una persona amb experiència prèvia en entorns industrials, que vulgui incorporar-se al departament de compres per donar suport en la gestió tècnica i operativa de proveïdors. Formaràs part d’un equip tècnic en creixement i contribuiràs a garantir la qualitat i eficiència dels components utilitzats en el procés productiu.
Requisits
Formació i experiència :
Enginyeria Industrial, Mecànica, Elèctrica o similar (graus tècnics o experiència equivalent).Anglès tècnic per poder tractar amb proveïdors.Es valoraran cursos o certificacions en compres o gestió de la cadena de subministrament.Mínim de 3 anys d’experiència en entorns industrials, preferiblement vinculats al sector automoció o fabricació mecànica.Altres requisits :
Valorable certificat de discapacitatCatalà, castellà i anglèsConeixements en processos de nominació de proveïdors (sourcing).Familiaritat amb materials com el polièster o l’ABS, i amb tecnologies de producció com RIM, SMC, RTM, entre d’altres.Disponibilitat per viatjar puntualment amb l’objectiu d’identificar noves oportunitats o proveïdors.Capacitat per interpretar plànols i especificacions tècniques.Coneixements i ús d’eines i software de disseny tècnic.Competències valorables
ComunicacióOrientació a resultatsPlanificació i organització#J-18808-Ljbffr